Langkau ke kandungan utama

Borong Kopi Papparich Guna Pappa Delivery

Saya dan isteri dah ada kopi baru. Jenama Papparich Coffee kini menjadi antara menu minuman harian 3-in-one di rumah. Jika sebelum ni, saya dan isteri sukakan L.A Coffee, tapi selepas isteri mencuba kopi dari Papparich ni .. ehh macam sedap pula. Lalu, isteri saya pun cuba nak beli online. Bukan apa, susah nak dapat kat tempat saya ni. Tak sangka rupanya kopi jenama Papparich ni boleh dibeli terus dari Pappa Delivery. Borong Kopi Papparich Guna Pappa DeliverySebelum ini saya cuma tahu yang Pappa Delivery ni buat penghantaran makanan sekitar Lembah Klang sahaja, tetapi rupa-rupanya boleh order produk lain di laman web mereka dan mereka akan hantar ke rumah walaupun bukan sekitar Lembah Klang. Saya mulanya ingat isteri saya beli dari kawan-kawan yang duduk di KL, rupanya isteri saya buat pesanan menerusi Pappa Delivery. Jimat jugaklah sikit-sikit, sebab harganya ... menurut isteri saya lebih murah kalau pesan online di Pappa Delivery. Tu cakap soal hargalah. Kalau harga murah, tapi...

Nak tahu tips buat duit kerja dari rumah? Nak tahu tips percutian dan tempat menarik yang pernah saya sekeluarga pergi? Tips shopping? Terus ke HASRULHASSAN.COM

http://www.hasrulhassan.com/2017/10/borong-kopi-papparich-guna-pappa.html