Langkau ke kandungan utama

Statistik & Jumlah PV Blog 2017

Tahun 2017 bakal berakhir tidak lama lagi. Banyak benda yang berlaku sepanjang tahun 2017 ini. Kalau nak cerita memang tak habislah dalam sebuah post, tetapi boleh je anda lihat dan baca post-post blog ini yang ada banyak kisah saya sepanjang tahun 2017. Macamana nak baca? Terus sahaja ke pautan ini - http://www.hasrulhassan.com/2017 Orait, post ini adalah untuk saya kongsikan benda yang sedikit teknikal mengenai blog ini, iaitu jumlah trafik atau pageviews sepanjang tahun 2017 ini. Saya juga nak kongsikan beberapa statistik ringkas 2017. Ia mungkin tak berapa penting buat sebahagian besar daripada anda, tetapi untuk mereka yang mungkin nak bekerjasama dengan blog ini .. mungkin apa yang saya kongsikan ini penting. Statistik dan Jumlah Page View Blog 2017Stats blog ini yang saya tunjukkan ini adalah berdasarkan kepada Google Analytics. Sejak saya ketahui dan belajar sedikit sebanyak mengenai Google Analytics ini, saya dah gunakan ia sebagai rujukan untuk lihat prestasi blog saya...

Nak tahu tips buat duit kerja dari rumah? Nak tahu tips percutian dan tempat menarik yang pernah saya sekeluarga pergi? Tips shopping? Terus ke HASRULHASSAN.COM

http://www.hasrulhassan.com/2017/12/statistik-jumlah-pv-blog-2017.html