Langkau ke kandungan utama

Cara Lulus Semakan SPA Malaysia Secara Online

semakan spa malaysia

Cara Lulus Semakan SPA Malaysia Secara Online

Terdapat beberapa persoalan yang menyelebungi pemohon spa samada permohonan mereka berjaya atau tidak, dipanggil menghadiri sesi temuduga SPA Malaysia atau tidak, ataupun sesi temuduga yang dihadirinya lulus berjaya atau tidak.

semakan spa malaysia

Semua itu boleh anda lakukan dengan beberapa pautan penting yang kami kongsikan seperti di bawah ini :

Pautan Penting untuk Semakan SPA Malaysia

Perkara Butirannya
Semakan SPA Malaysia untuk SERVER 1 KLIK SINI
Semakan SPA Malaysia untuk SERVER 2 KLIK SINI

Anda boleh pilih satu daripada dua pautan di atas. Jikalau akses yang pertama tidak dapat diakses dengan baik, anda boleh yang satu lagi.

Beberapa Perkara Penting Untuk Semakan SPA Malaysia

1. Pendaftaran dan permohonan yang anda hantar hanya sah untuk tempoh satu tahun sahaja

2. Anda hanya dibenarkan untuk mohon 15 jawatan kosong SPA sahaja

3. Anda hanya dibenarkan untuk mohon jawatan kosong SAP berdasarkan tahap kelulusan anda sahaja. Contoh yang anda degree boleh mohon jawatan peringkat ijazah sarjana muda sahaja dan ke bawah begitu yang mohon menggunakan kelulusan diploma, STPM, dan SPm

4. Jangan seseki mengharapkan anda begitu mudah untuk dapat jawatan yang berkelayakan degree walaupun ada pemegang iajazah sarjana muda. Belum tentu. Ini kerana ada kes yang mana orang yang degree ada yang hanya dapat jawatan untuk peringkat SPM sahaja. Nak cari kerja sekarang bukan mudah dan bukan sahaja anda yang hantar permohona

5. Pastikan pada ketika anda isi permohonan isi dengan maklumat yang tepat dan terkini. Suruhanjaya Perkhidmatan Awam berhak untuk membatalkan permohonan anda yang tidak meengikut syarat kelayakn yang ditetapkan.

6. Jangan sesekali anda hantar surat rayuan dan surat resume dengan harapan anda berjaya lulus dan berjaya dalam permohonan. Sama sekali ia tidak membantu anda.



http://mypt3.com/semakan-spa-malaysia